آهنگ بی کلام سلطان قلبها
نوشته شده توسط : علی شریعتی

ترانه بی کلام سلطان قلبها با گیتار

یه دل میگه برم برم

یه دلم میگه نرم نرم

طاقت نداره دلم دلم

بی تو چه کنم

پیش عشق ای زیبا زیبا 

خیلی کوچیکه دنیا دنیا

با یاد توام هرجا هرجا 

ترکت نکنم

آلت های موسیقی در سایت موزیک ویدئو

سلطان قلبم تو هستی تو هستی

دروازه های دلم را شکستی

پیمان یاری به قلبم تو بستی

با من پیوستی

یه دل میگه برم برم

یه دلم میگه نرم نرم

طاقت نداره دلم دلم

بی تو چه کنم

پیش عشق ای زیبا زیبا 

جستجوی صداهای ماندگار در موزیک ویدئو 

 

خیلی کوچیکه دنیا دنیا

با یاد توام هرجا هرجا 

ترکت نکنم

سلطان قلبم تو هستی تو هستی

دروازه های دلم را شکستی

پیمان یاری به قلبم تو بستی 

با من پیوستی

موسیقی محلی سایت موزیک ویدئو

اکنون اگر از تو دورم به هر جا 

بر یار دیگر نبندم دلم را 

سرشارم از آرزو و تمنا ای یار زیبا





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: